شرایط گارانتی

  • گارانتی دستگاه ها به مدت 18 ماه از تاریخ مندرج بر روی کارت و همچنین گارانتی باتری، گوشی هایی که باتری آن قابل جدا شدن و تعویض نیست 18 ماه و گوشیهایی که باتری آن جدا شدنی بوده 6 ماه می باشد.
  • ارایه جعبه دستگاه برای مطابقت اطلاعات آن با کارت گارانتی و حصول اطمینان از صحت آن در زمان مراجعه به مرکز خدمات آتا همراه سرویس است.
  • کلیه لوازم جانبی همراه دستگاه ، شامل گارانتی نمی‌شود.
  • در هنگام پذيرش دستگاه، تمامی لوازم جانبی مانند درب باتری، باتری، شارژر و حافظه جانبی، در صورت امکان و در شرایطی كه به صلاحدید مسئولین فنی مرکز خدمات مورد نياز نباشند، به مشتری تحویل داده خواهد شد و در نتیجه گارانتی آتا همراه سرویس مسئولیتی در قبال مفقود شدن ساير لوازم دستگاه نخواهد داشت.
  • حفظ اطلاعات موجود روی حافظه دستگاه به‌عهده مشتریان بوده و لازم است تا پیش از مراجعه به مرکز خدمات از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. بدیهی است که در غیر این‌صورت، شرکت آتا همراه سرویس مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات مشتریان در فرایند تعمیر نخواهد داشت.
  • تعمیرات و سرویس‌ تلفن‌های همراه هوشمند، و تبلت‌هایی که گارانتی نداشته، گارانتی آن‌ها به اتمام رسیده و یا از گارانتی خارج شده باشند، تا سقف1،500،000 ریال بدون استعلام و در مواردی که هزینه سرویس بیش از مبلغ فوق باشد، با هماهنگی مشتری انجام خواهد پذیرفت.
  • چنانچه در فرایند تعمیر، کارشناسان فنی ، نسبت به تعویض قطعه‌ای اقدام و یا دستگاه مشتری را با دستگاهی دیگر تعویض و یا دستگاه را از وی خریداری کنند، مشتری دیگری حقی در مورد قطعات و دستگاه تعویض شده و یا دستگاه خریداری شده نداشته و همگی جزو دارایی‌های شرکت آتا همراه سرویس به‌حساب می‌آیند.
  • رفع اشکال‌های نرم‌افزاری و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز کاربران جزو خدمات گارانتی نبوده و بسته به نوع تلفن همراه، تبلت، با دریافت هزینه انجام می‌شود.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...